Customer service
Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studio-thuisbasis.nl. We zullen dan samen kijken naar de beste oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Hieronder vind je nogmaals de klachtenregeling uit onze Algemene voorwaarden:
- De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
- Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
- Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
Is jouw vraag niet beantwoord?
Heb je nog een vraag die niet beantwoord is met de informatie op onze website? Vul dan ons contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Of stuur ons via onderstaande knop een WhatsApp-berichtje met je vraag. We helpen je graag!
Bereikbaar voor contact via Whatsapp:
Ma: 10:00 – 18:00
Di: 10:00 – 18:00
Wo: 10:00 – 18:00
Do: 10:00 – 18:00
Vrij: 10:00 – 18:00