Customer service
Bestellen
Wat leuk dat je bij ons een bestelling wilt plaatsen! Hieronder leggen we in een aantal stappen uit hoe je dat kan doen.
Stap 1: plaats de items die je wilt bestellen in je winkelmand (grote lila knop bij de items).
Stap 2: Klik vervolgens op Bekijk winkelmand en controleer je bestelling.
Stap 3: Voeg de code van je waardebon nu toe als je deze hebt.
Stap 4: Klik op Doorgaan met afrekenen.
Stap 5: Vul je gegevens in en controleer deze nauwkeurig. Heb je een account? Log dan in met het e-mailadres ervan en de gegevens worden automatisch ingevuld.
Stap 6: Kies de gewenste betaalmethode en bezorgoptie.
Stap 7: Vink het vakje ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’ aan en klik op Bestelling plaatsen en betalen.
Stap 8: Betaal je bestelling en je bent helemaal klaar.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren of te wijzigen. Controleer je bestelling en gegevens dan ook goed voordat je de bestelling bevestigt.
Het is natuurlijk wel mogelijk om je bestelling te retourneren, nadat je hem hebt ontvangen. Lees hoe je een bestelling kan retourneren.
Er kan natuurlijk iets verkeerd gaan tijdens het bestellen. Dat is niet erg en we zullen ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost. Als je twijfelt over de status van je bestelling, neem dan even contact met ons op via het contactformulier.
Is jouw vraag niet beantwoord?
Heb je nog een vraag die niet beantwoord is met de informatie op onze website? Vul dan ons contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Of stuur ons via onderstaande knop een WhatsApp-berichtje met je vraag. We helpen je graag!
Bereikbaar voor contact via Whatsapp:
Ma: 10:00 – 18:00
Di: 10:00 – 18:00
Wo: 10:00 – 18:00
Do: 10:00 – 18:00
Vrij: 10:00 – 18:00